Hur har det sett ut nudå när det varit fritt från utlands skip under helgen?
Jag hör ofta att det inte går att tjöta med kompisarna pga all skip, så nu när det varit lugnt så borde det varit en himla fart, eller?
Jäkla drag i helgen...
Jäkla drag i helgen...
Örat är ditt bästa filter...du kanske har fina filter i din mottagare, men du kommer fortfarande att behöva ditt öra.
Re: Jäkla drag i helgen...
Jepp! Torsdag satt vi i husbilen på tossebergsklätten 350 möh, och Fredag / Lördag fanns vi på Långberget 617 möh. Så nog blev det qso:n alltid. Inte minst från vårt grannland. Kul var det iaf...
Re: Jäkla drag i helgen...
Okej.
Det är annars dom som klagar mest på skippen som man aldrig hör annars oavsett, vissa av dom går över till 69 för det är bättre... meeeeen dom hörs inte ofta där heller!?
Jag reste Varberg - Halmstad mitt på dagen i Lördags, och tillbaks på seneftermiddan, inte ett knyst.
Det är annars dom som klagar mest på skippen som man aldrig hör annars oavsett, vissa av dom går över till 69 för det är bättre... meeeeen dom hörs inte ofta där heller!?
Jag reste Varberg - Halmstad mitt på dagen i Lördags, och tillbaks på seneftermiddan, inte ett knyst.
Örat är ditt bästa filter...du kanske har fina filter i din mottagare, men du kommer fortfarande att behöva ditt öra.