Behövs det inget forum?

Tävling, Upplysningar, Guider etc.
Användarvisningsbild
Janne
Inlägg: 225
Blev medlem: 22 nov 2021, 22:05
Ort: Hassela

Re: Behövs det inget forum?

Inlägg av Janne »

DH skrev: 14 dec 2023, 01:05 FPD’s texter är lagom tunga o läsa. Ngt jag kanske kunde ta efter?
Jag tycker att du skall fortsätta som du gör DH.

Jag gillar att läsa dina poster, ofta igenkännande och med humoristiska inslag, nåt att avnjuta, inte bara haspla sig igenom, även om det säkert finns dom som läser enbart slutet.

Vi är alla olika och har våra egenskaper, det sätter personlig prägel på våra poster, låt det fortsätta så.

Ni gör alla det bra, både ni som skriver och bidrar på olika sätt och även ni som bara läser.
Örat är ditt bästa filter...du kanske har fina filter i din mottagare, men du kommer fortfarande att behöva ditt öra.
//JAL
Inlägg: 357
Blev medlem: 27 nov 2021, 11:09

Re: Behövs det inget forum?

Inlägg av //JAL »

Citat " Örat är ditt bästa filter...du kanske har fina filter i din mottagare, men du kommer fortfarande att behöva ditt öra." ;)

Det var ju DHś (radikala) erfarenhet han delade här på forumet som gjorde att jag mixtrade upp en 80m dipol och fortfarande har jag inte fått något annat att funka bättre med lika lite jobb.

Det är som sagt att byta erfarenheter här som gäller. Då blir det kontakter...

JAL
Nej, det är inte storleken på uteffekten som räknas! Det är heller inte storleken på plånboken som
räknas. Det är storleken på ditt förstånd som verkligen räknas!
DH
Inlägg: 388
Blev medlem: 23 maj 2022, 20:05

Re: Behövs det inget forum?

Inlägg av DH »

Ja fast hänga upp en dipol kan ju en apa göra såatte’..

När jag kommer hem har jag en del bruna kartonger med skräp jag tydligen köpt på mej som kan sprättas o med lite tur, kanske ngn låda med sladd på det är värt att skriva ngt om. 🍹
Skriv svar