Hur raderar man en tråd?

Tävling, Upplysningar, Guider etc.
Användarvisningsbild
SA7ZWX
Inlägg: 73
Blev medlem: 25 mar 2023, 19:12

Hur raderar man en tråd?

Inlägg av SA7ZWX »

Hur raderar jag mina egna trådar?.

Tråd flyttad hit från Köp & Sälj.
//Admin
Lasse
DH
Inlägg: 390
Blev medlem: 23 maj 2022, 20:05

Re: Hur raderar man en tråd?

Inlägg av DH »

SA7ZWX skrev: 17 feb 2024, 23:25 Hur raderar jag mina egna trådar?.
Det kan du inte (hoppas jag) av den enkla anledningen att allt man skriver skall vara väl underbyggt genomtänkt och utan dumheter. Ett slags ’filter’ kan man då säga för att vi skall slippa de värsta dumheterna.
Hör av dej till mej eller Janne med ngn speciell tråd du vill bli av med så får vi se om det låter sej göras?
Användarvisningsbild
Janne
Inlägg: 226
Blev medlem: 22 nov 2021, 22:05
Ort: Hassela

Re: Hur raderar man en tråd?

Inlägg av Janne »

Det är som DH säger.

Om du vill plocka bort något inlägg av någon speciell anledning så kan vi naturligtvis lösa det.

Det är såhär nu att en tid efter att ett inlägg är postat så går det inte längre att editera eller ta bort det.

Detta för att det inte skall bli oreda där någon plötsligt på fyllan (som exempel) raderar alla sina inlägg för att "ge igen" på forumets moderatorer, administratörer eller andra medlemmar med följden att trådar blir ofullständiga/tappar strukturen.

Om man inte vill att det man postar skall synas, då låter man bli att posta.

Nu tror jag inte att ditt uppsåt är att förstöra något Lasse, men vi låter informationen gå ut när vi ändå är inne på ämnet så det blir tydligt för alla som har funderingar kring detta.
Örat är ditt bästa filter...du kanske har fina filter i din mottagare, men du kommer fortfarande att behöva ditt öra.
Användarvisningsbild
SA7ZWX
Inlägg: 73
Blev medlem: 25 mar 2023, 19:12

Re: Hur raderar man en tråd?

Inlägg av SA7ZWX »

Hej Janne!
Och tack för informationen om min undran hur man raderar!. Jag trodde att det man själv skrivit ägde rätten att ta bort det själv!. Och även hade ansvar för det!.

Och är tacksam för upplysningen i detta ämne Radera :idea:
Lasse
Skriv svar