Ett stort tack till Janne SM3VFO

Tävling, Upplysningar, Guider etc.
//JAL
Inlägg: 358
Blev medlem: 27 nov 2021, 11:09

Re: Ett stort tack till Janne SM3VFO

Inlägg av //JAL »

Janne skrev: 11 jun 2023, 21:53
//JAL skrev: 11 jun 2023, 19:20 Kan jag beställa en tröja ?
Jag bar brukat beställa hos Spreadshirt.

Om dom trycker både bak och framsida låter jag vara osagt.
Du kan beställa därifrån annars.

Jag vet inte om jag kommer att handla mer därifrån själv eftersom kvaliteten både på tröjorna och trycket försämrats.
Tidigare har det varit stora tryck som känts lite som något sammetsliknande när man känt på det med fingrarna, och det har hållit tvätt efter tvätt.

De sista gångerna har det varit nå tunt tryck som börjar släppa redan efter en till två tvättar, det är riktigt dåligt.
Det var ju lite otur...
Någon som vet om en bra tröjtryckare ?
Det borde ju gå minst en "tjuga" till driften av forumet per tröja 8-)

JAL
Nej, det är inte storleken på uteffekten som räknas! Det är heller inte storleken på plånboken som
räknas. Det är storleken på ditt förstånd som verkligen räknas!
Användarvisningsbild
Janne
Inlägg: 225
Blev medlem: 22 nov 2021, 22:05
Ort: Hassela

Re: Ett stort tack till Janne SM3VFO

Inlägg av Janne »

Appropå det jag skrev förut: "Jag vet inte om jag kommer att handla mer därifrån själv eftersom kvaliteten både på tröjorna och trycket försämrats.
Tidigare har det varit stora tryck som känts lite som något sammetsliknande när man känt på det med fingrarna, och det har hållit tvätt efter tvätt."

Så har jag tagit ett foto för att ni skall se själva.

Jag fick ta en ny Tisha med det tryck som är aktuellt nu eftersom den jag bär ibland redan har dåligt tryck efter nån tvätt.


20230729_123542.jpg
Tishor alltså med tryck med nuvarande url samt en url till dåvarande forum.
Örat är ditt bästa filter...du kanske har fina filter i din mottagare, men du kommer fortfarande att behöva ditt öra.
Skriv svar