Forumets vara eller icke vara.

Tävling, Upplysningar, Guider etc.
Användarvisningsbild
sm6pop
Kontakt:

Re: Forumets vara eller icke vara.

Inlägg av sm6pop »

Ja, det blir lite tunt med inlägg och i all synnerhet under sommaren då det med radio ligger delvis nere för många.
Kanske titta på gratis alternativ, enda skillnaden blir att det finns en reklamremsa annars så är det mycket samma som här.
Vill man ha en unik adress så kostar den runt 200:- per år.
Jag lekte och startade ett forum liknande detta bara för att se hur det funkar med gratis alternativ och det tog 5 minuter att få igång men det är klart att mycket fattas innan det är färdigt att användas.
Jag har inte själv tid att administrera ett forum men det är kanske ett alternativ för dig son driver detta att titta på.
https://radioforum.forumotion.eu/
Användarvisningsbild
Janne

Inlägg av Janne »

Om någon är intresserad av att starta upp något forum så varsågoda, jag lyfter på hatten när detta gjort sitt.. troligen snart.
Det är ingen som lyckas fixa till problemen som finns med php och en uppdatering av phpBB.

Jag har anlitat ettpar som försökt men det verkar ha varit krångligt så jag känner att det kan kvitta.
Det händer inget häpnadsväckande i forumdelarna heller oavsett.

Det kommer att göra sig själv när de gamla versionerna upphör om man inte uppdaterat till nya.
Örat är ditt bästa filter...du kanske har fina filter i din mottagare, men du kommer fortfarande att behöva ditt öra.
Admin

Inlägg av Admin »

Nu har vi iaf rullat ett år till och fakturan har kommit.

Tack till alla som läser och postar.

Frivilliga bidrag mottages tacksamt.
Swish 0703619889

Som sponsor har man också möjligheten att få stå med under Sponorer:
memberlist.php?mode=group&g=8

Screenshot_20240901_212747_Microsoft 365 (Office).jpg
Låst