Finns med här : https://scannersverige.se/
Bra tips på frekvenser, men kan kompletteras med alla andras "hemliga" frekvenser.
SM4FPD
Scanner Sverige
Re: Scanner Sverige
Mm. Vi har skrivit om relaterade topic här med:
’Scanner Sverige’ är för all del bättre rubrik så vi fortsätter väl här.Re: Scanner Sverige
Trevligt!
Jag har sparat en länk så jag hittar den.
Där finns ju även flygfyrarna i Sverige och kanske inte mycket att lyssna på men som jag ser det blir det ett värde på antennenens hörbarhet även om frekvensen är låg.
Jag brukar använda tidssignalen på 77.5 khz Tyskland och om den inte hörs är det ingen bra antenn...
Jag får ta någon kväll att titta över denna långa lista
Någon som hittat fler listor ?
JAL
Jag har sparat en länk så jag hittar den.
Där finns ju även flygfyrarna i Sverige och kanske inte mycket att lyssna på men som jag ser det blir det ett värde på antennenens hörbarhet även om frekvensen är låg.
Jag brukar använda tidssignalen på 77.5 khz Tyskland och om den inte hörs är det ingen bra antenn...
Jag får ta någon kväll att titta över denna långa lista
Någon som hittat fler listor ?
JAL
Nej, det är inte storleken på uteffekten som räknas! Det är heller inte storleken på plånboken som
räknas. Det är storleken på ditt förstånd som verkligen räknas!
räknas. Det är storleken på ditt förstånd som verkligen räknas!
Re: Scanner Sverige
Glöm inte brittiska atomuret på 60kHz som det förmodligen bara är jag som roas av att lyssna efter
Övriga listor som jag hittat är bl.a en jag förkastat som enbart visar frekvenser i sm4 land…med budbilar runt Ludvika av ngn anledning…nä då är denna lista bäst såhär långt.
Övriga listor som jag hittat är bl.a en jag förkastat som enbart visar frekvenser i sm4 land…med budbilar runt Ludvika av ngn anledning…nä då är denna lista bäst såhär långt.